Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday 23 October 2011

dear friend :)

fistly thanks alot pasal post blog tuh :)
aku thu utk aku,mmg utk aku ;)
kita sama ade otak ade hati dan perasan kan
aku tak pernah mintak suma nie terjadi,tpi kita still ade pilih
sama ade nak terus diam,atau berbaik semula.kenapa ckp aku ignore kau?
bukan kau ke yg nak end friendship nie?dri situ aku dah kecil aty dgn kau. aku tak pernah ckp pasal suma nie kan.
seriously aku pun sedih,tipu la klau aku tak sedih bila baca suma bagai kan.
aku thu suma problem kau,dri hujung rambut sampai hujung kaki.
sebab dulu kita selalu share secret2 suma kan :)
kita pernah menanges sama sama.ingt lagi tak kau pernah hilang org tersyg. aku try happy kan kau.aku berjaya happy kan muka kau je,tpi hati kau still sedih,kau tak tunjuk kan;)
aku pernah buat suprise kat kau masa befday kau,balik tempong,habis suma jadi putih
tpi suma tuh hanya tggal kenang kita je kan :)
aku happy pernah kenal kau,dlm hidup aku
aku tak pernah menyesal kenal kau.
aku mintak maaf sgt sgt sebab sakit kan hati kau.im so so sory TYQAH
aku tak akan lupa kan kenang manis kita bersama.
aku akan doakan kebahagian aku bersama org aku syg :)

No comments:

Post a Comment