Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday 19 November 2011

why?kenapa?

kenapa aku dari smlm mcm mcm dugaan aku lalui,sakit sgt hati nie,untill now.aku nanges.i can stop it!

firstly aku.nanges sebab boyfie aku nak pergi belajar,dekat uitm perak jauh kan :) dah masuk part3.oke smlm sempat jgak jumpe dia,wlaupun dlm bape jam je ;) its sokey ,its fun too me b ;)
oke,dah jumpe suma pergi makan suma bagai,then masa balik,susah sgt hati nie nak kasi dia pergi.tpi dia kan jgak pergi,sebab dia pergi belajar bukan mengtal.
okey then dah nak balik,salam dia,peluk dia puas puas.then dlam cab aku tak dpt nak tahan nak nanges,nanges jgak akhir ye.dah sampai rumah msg msg suma,dia kata dia dah gerak,aku still nak nanges,,and i say 'tahan nani tahan nani,depan rezeki jgn nanges',oke dpt control ;)
dia pun dah sampai perak,alhamdulilah:)
btw.thanks for everythings b :) thanks for gelang,baju awk utnk lepas rindu tuh ;)
and for the money.love you ;)


secondly,about my parents,why my parents,always nak gaduh.you know i cant handle this situation ;(
tadi,pinjam handphone ayah,nak msg arifah,then terbaca,something yg buat aku menanges lgi,damnit
plsss laa,nani tak nak family kita nie huru hara,ayah mak can you handle this problem?? nani tgh exam besar thu.jgn bagi nani hilang focus,plssss :(
mak ayah tahu kan,nani tak suka nie suma jadi.hope soon everything will be fine oke;)


lastly,about my old friends. hey why you must ignore me??oke,i know past is past,tapi boleh kan kita berbaik,mybe tuh suma bagi aku je,bagi kau tak kan,ist sokey aku terima.
selama nie,aku dah byk nanges sebab kau ignore aku mcm sampah,oke enough malas nak ckp lebih2,ckp lebih tapi tak ade ape yg berubah kan,so kau buat hal aku,aku buat hal aku. :)
thanks for the all thing wht you do for me,i appreciate ;)


yaaa,Allah,tabah kan la hati kau nie,aku susah nak terima dugaan yang beri nie.
semoga aku kuat untk terima suma ujian ujian kau beri pada aku nie ;) amin :)

No comments:

Post a Comment