Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Thursday 5 January 2012

5/8/2011-5/1/2012.5months we together :)

5 bulan kami bersama. dah kenal sgt perangai masing masing kan.
im happy with him.dia adalah segala ye bagi aku.wlaupun dia belajar jauh nun di sane,tapi bagi aku dia selalu ade di sisi aku,dia selalu ade dlam hati aku nie.wlaupun tak nmpk depan mata apa dia buat dekat perak sana,aku yakin dia tak akan curang dgn aku dan tak akan pernah curang.we trust each other,tak ade nak secret suma bagai. aku jjur dgn dia bila ade org ggu aku or anything else. and dia pun same.btw,parents aku dah bagi green light dekat aku utk berkwn dgn dia. im so so so happy sebb mak bapa aku tahu sape boyfie aku.heee
dulu aku tak pernah kasi thu sape boyfie aku.tak tahu kenapa dia org pertama yg aku kenal kan dekat parents aku.hee


b,i love you so much always and forever b.syg tahu 5bulan tuh tak lame mane pun kan,but dah byk kita lalui bersame susah senang,suka duka kita tetap bersama kan. now syg dah start kerja.susah la kita nak texting bagai kan.mlm baru dapat texting. so no matter what happen.we still stay together right cuma ajal dan maut yg boleh pisah kan kita ;).awk dah la jauh dari saya.tak thu ape yg awk buat dekat sane kan.but u dun worries.syg percaya awk la b.i know awk tak akn pernah kecewa kan saya. sya kenal awk sgt sgt,awk tak akan buat sya mcm tuh kan.
klau awk buat sye ,bagi thu mak ayah syg,hee dah la mak ayah sye diaorg thu syg berkwn dgn awk,papehal sye report dekat diorg tau tau,heeee,lastly, i want u know that i love u very strong b,hee forever and always.i want morethan 5months oke.takmau org kata kita nie cinta monyet bagai tuh :) syg nak kita capai ape yg kita impin selama nie ;)



YOU :)


ME ;)


together always and forever :)

No comments:

Post a Comment